In prezent, compania DynamiXRM furnizeaza diferite tipologii de servicii complete bazate pe solutia Microsoft Dynamics CRM, customizate in functie de cerintele clientilor din diverse domenii de activitate, si anume:

  • Audit solutii existente Dynamics CRM – specialistii nostri examineaza solutii CRM deja implementate si structureaza un raport privind gradul de corespondenta intre cele observate si recomandarile Microsoft, precum si propuneri de imbunatatire, optimizare a solutiei.
  • Consultanta si Analiza de Business – DynamiXRM are experienta in analiza nevoilor de business ale clientilor, documentarea lor in detaliu si stabilirea unui plan de implementare
  • Implementare initiala Solutie Standard Dynamics 365 for Sales (CRM)
  • Implementare Solutie Custom (conform specificatiei agreate cu clientul)
  • Customizari si configurari point-and-click – consultantii nostri sunt certificati in customizarea si configurarea solutiei Microsoft Dynamics CRM
  • Implementare de AddOn-uri 3rd-Party – pentru a oferi clientilor nostri o aplicatie cu un nivel ridicat de eficienta, echipa noastra are experienta in implementarea de AddOn-uri create de companii externe Microsoft care automatizeaza o serie de functionalitati (parteneriat cu www.mscrm-addons.com)
  • Dezvoltari complexe – echipa noastra are o experienta de peste 8 ani in implementarea de proiecte CRM complexe, ce au presupus un grad ridicat de configurari, dezvoltari, scriere de cod (JavaScript, .NET/C# - CRM Plugins, Custom Workflow Steps, etc.)
  • Integrari cu sisteme externe – dezvoltatorii nostri sunt specializati in integrarea solutiei CRM cu alte aplicatii existente in cadrul companiilor - client, precum: ERP, DMS, Solutii SMS, Site-uri Web etc.
  • Implementari de portaluri externe peste Microsoft Dynamics 365 – acest serviciu presupune expunerea datelor din CRM printr-un portal securizat catre diferite categorii de colaboratori: clienti, furnizori, distribuitori etc. Membrii echipei au experienta in implementarea de portaluri utilizand tehnologia Adxstudio Portals, achizitionata de Microsoft si inclusa in suita de produse Dynamics. (https://www.adxstudio.com)
  • Training – compania noastra poate oferi sesiuni de training pentru toate cele trei module ale aplicatiei – Sales, Marketing, Service, cat si administrare MS Dynamics 365
  • Suport si mentenanta – aceasta etapa operationala post-proiect presupune un contact permanent cu utilizatorii CRM, urmarind prin acest pas stabilizarea aplicatiei si satisfacerea nevoilor nou aparute in organizatia – client.
    • Suport Tehnic Prioritar - HyperCare
    • Suport Tehnic Standard