Afacerile sunt într-o continuă schimbare.

Dynamics 365

În afaceri există întotdeauna provocări în ceea ce privește dezvoltarea, serviciile către clienți sau creșterea eficienței.

Dynamics 365

Obiective

Dynamics 365

Dimensionarea capacității de muncă.

Dynamics 365

Încurajarea implicării clientului și creșterea nivelului de satisfacție a acestuia.

Dynamics 365

Livrarea de servicii excepționale către clienți cu productivitate mărită a angajaților și calitate înaltă a serviciilor.

Cum procedează companiile inteligente?

Cu ajutorul Portal pentru CRM, produs de vârf în această clasă.

Acesta permite: crearea rapidă de portaluri sigure pentru self-service (unde clientul poate să facă singur anumite operații) sau chiar întregul site web și permite:

Dynamics 365

Extinderea CRM-ului către web prin intermediul aplicațiilor speciale de dezvoltare care aduc la lumina datele din CRM.

Dynamics 365

O operare ușoară pentru clienți.

Dynamics 365

O soluție optimizată pentru mobil, tabletă sau calculator.

CARACTERISTICI MICROSOFT DYNAMICS 365 PORTAL

O infrastructură de portal sigură și Configurabilă

Dynamics 365

Fiecare portal web se bazează pe fundație solida formată din Autentificare, Securitate, Roluri Utilizatori și Drepturi.

Dynamics 365

Utilizatorii sunt salvați ca și persoane de contact în CRM și își pot gestiona ușor informațiile personale de profil sau orice personalizări activați Configurarea utilizatorilor și a drepturilor de acces este ușor de administrat de către orice administrator CRM.

Dynamics 365

Portalul se poate configura pentru autentificare locală folosind nume de utilizator sau parolă sau folosind sisteme externe de autentificare cum ar fi: Microsoft, Facebook, Google, Twiter, LinkedIn și altele.

Aplicații personalizate de portal

Dynamics 365

Antrenați-va audiența prin intermediul email-ului, urmăriți-le activitatea identificați și premiați campionii.

Dynamics 365

Lăsați conversațiile să curgă în discuții pe forum.

Dynamics 365

Orice formular sau listă disponibilă în Microsoft Dynamics 365 CRM poate fi expusă pe web.

Dynamics 365

Puteți construi soluții web sofisticate și particularizate utilizând formulare de entități, liste, permisiuni, și acțiuni.

Dynamics 365

Împreună constituie un instrument cu flexibilitatea de a satisface nevoile specifice ale afacerii dvs.

Beneficii

84% dintre clienți preferă să găsească raspunsurile singuri prin soluții self-service sau forumuri.

 

Microsoft Portal este gândit pentru a crește implicarea clienților și pentru a crea oportunități pentru companie de a intra în contact cu orice audiență.

 

Având un portal pentru relații clienți se permite clienților accesul la resurse de informare crescând gradul de satisfacție al clientului și în cele din urmă permite agenților de service să se concentreze pe problemele cu impact major.

 

Profitând de funcționalitățile de self-service ale portalului se poate reduce volumul de apeluri și permite tranziția mai ușoară la canale de servicii asistate care în final duce la o mai eficeintă și mai bine informată forță de vânzări.

 

Acest portal funcționează OnLine și se conectează la sisteme CRM OnLine. Dacă aveți un sistem CRM instalat local vedeți DynamiXRM GoGet 365 Portal.

Biroul Viitorului