Creșteți afacerea cu Dynamics 365












Despre noi

DynamiXRM este o companie de dezvoltare software, specializată în implementări ale soluției Microsoft Dynamics 365



Misiune

Principalul nostru obiectiv este, așa cum o spune și misiunea după care ne ghidăm, "Improving Business with Dynamics 365" – să aducem valoare oricărei afaceri prin implementarea soluției Dynamics 365
 

 

Servicii


AUDIT, CONSULTANȚĂ și
ANALIZA AFACERII

  • Furnizăm consultanță de specialitate pentru eforturile clientului de identificarea a celei mai bune soluții CRM sau bazată pe CRM care ar trebui implementată
  • Audităm soluții existente de Dynamics CRM pentru a le optimiza sau lua în suport & întreținere
  • Facem analiza detaliată în timpul fazei premergătoare achiziției pentru a documenta în detaliu nevoile clientului
  • Livrăm specificații tehnice și rapoarte de audit detaliate.

DEZVOLTĂRI și
PERSONALIZĂRI

  • Plecând de la specificațiile detaliate de proiect, le transpunem în realitate, implementând cerințele clientului prin metode tradiționale sau de implementare rapidă
  • Efectuăm personalizări rapide
  • Implementăm dezvoltări complexe
  • Integrăm CRM-ul cu soluțiile IT existente în mediul de lucru al clientului

INSTALĂRI, ASISTENȚĂ &
ÎNTREȚINERE

  • Efectuăm instalări complete de CRM (începând de la sistemul de operare, la baza de date și serverul CRM), folosind ghidurile și recomandările Microsoft
  • Pentru sistemele pe care le livrăm, cât și pentru clienții care au deja instalat Microsoft Dynamics CRM, furnizăm packete de asistență și întreținere pentru faza operațională a soluțiilor

Ce facem


Vă ajutăm să
creșteți
afacerea cu
Microsoft
Dynamics
365

Abordarea noastră privind proiectele clienților urmează următorii pași

  • Purtăm discuții introductive cu potențialii clienți
  • Îi ajutăm pe clienți să identifice și să documenteze cerințele inițiale
  • Audităm soluțiile soft existente
  • Susținem prezentări, exemplificări și concepte
  • Venim cu propuneri (arhitectura solutiei, opțiuni de licențiere, termene de implementare)
  • Facem analiza detaliată a cerințelor și documentația necesară (Analiza funcțională Fit-Gap, Soluția tehnică, Detaliile de integrare)
  • Implementăm soluția: Personalizăm, facem dezvoltările necesare
  • Instalăm și punem în funcțiune
  • Instruim utilizatorii cheie, utilizatorii finali și administratorii
  • Asistăm clienții în efectuarea testelor de acceptanță
  • Predăm soluția echipei responsabile de suport în timpul utilizării


100
%
Experiență în Dynamics CRM
Versiunile: 2016, 2015, 2013, 2011, 4.0, 3.0

100
%
Cunoștințe Dynamics CRM
Peste 9 ani

100
%
Examene Dynamics CRM
12 promovate

100
%
Certificări Microsoft
16 certificări

Referințe


"DynamiXRM ne-a furnizate servicii de asistență cât și proiecte cum ar fi trecerea la versiuni superioare (Dynamics CRM 2011 la 2016) ,rescrierea proceselor de business existente, integrări și atele.

Considerăm pe cei de la DynamiXRM foarte experimentați în ceea ce privește Microsoft Dynamics CRM, și foarte profesioniști în abordarea și răspunsurile lor.

Cei de la DynamiXRM au ajutat Caretower să înțeleagă mai bine și să folosească noile funcționalități ale noi aplicații.

Recomand cu căldură echipa DynamiXRM către orice organizațiet pentru că cred și sunt convins prin prisma colaborării noastre cu ei că pot ajuta orice organizație în ceea ce privește CRM.
"
C. N. Co-Founder Caretower LTD
"Recomand GoGet365 ECOReport pentru raportarea cantităților de ambalaj introduse pe piața din România.

Soluția GoGet365 EcoReport ne permite să întreținem baza de date a ambalajelor după material și după tipul de ambalaj: primar/secundar/transport și totodată obținem rapid raportul pentru OTR-uri și Declarația pentru Fondul de Mediu.

Utilizând soluția GoGet365 EcoReport, Compania De Silva a înregistrat beneficii precum creșterea productivității muncii prin înlocuirea mai multor activități manuale și reducerea cu 70% a timpului destinat activității de raportare.

Recomand echipa DynamiXRM pentru rapiditate și profesionalism.
"
Corina Nita, De Silva Exclusiv
"În cadrul Cummins Generator Technologies România am apelat la serviciile de Instruire ale DynamiXRM pentru produsul Microsoft Dynamics 365 (CRM).

Reprezentanții DynamiXRM au dat dovadă de cunoștințe avansate ale modulelor CRM, atât din perspectiva funcțională (Comercial-Vânzări) cât și tehnică (IT- Administrare și Configurare).

Colaborarea a fost una bună - primind răspunsuri prompte la solicitările noastre.

Recomand DynamiXRM pentru servicii similare.
"
Florin Petrescu
IT Manager
Cummins Generator Technologies România

Dezvoltată global,
adaptată la nevoile locale

Cu aplicațiile care conlucrează minunat
se poate crea o aplicație perfect adaptată nevoilor dvs.

Informația înseamnă,
putere

Îmbunătățiți-vă decizile bazîndu-vă pe date. Dynamics 365 vă ajută pe dvs. și angajatii dvs. să transformați cantitățile mari de date în planuri de acțiune.


Echipa de conducere

Catalin Bizadea
Managing Partner
LinkedIn

Gabriel Filip
CTO / Partner
LinkedIn

Olivia Bizadea
Business Development Manager
LinkedIn

Echipa DynamiXRM

Suntem o echipă de profesioniști, fiecare expert în domeniul lui de activitate.
Suntem orientați către client, având în vedere întotdeauna optimizarea activității clientului și remedierea rapidă a problemelor acestuia.







Echipa noastră acoperă următoarele roluri:

Arhitect Soluții
Dynamics CRM

Găsește soluția potrivită


  • Responsabil cu proiectarea viitoarei soluții sau produs ce urmează să fie implementată.
  • Face auditul inițial.
  • Face recomandțrile software și hardware.
  • Identifică și documentează punctele de intefațare cu alte aplicații.

Manager Proiect
 

Livrează soluțiile


  • Responsabil cu livrarea proiectului în general.
  • Conduce și îndrumă proiectul.
  • Livrează raportul privind progresul proectului.

Analyst / Consultant
Afaceri

Implementează funcționalitățile standard


  • Conduce ședințe de lucru detaliate.
  • Crează specificația tehnică.
  • Acoperă cerințele folosind funcționalitățile standard.
  • Testează intern și împreună cu clientul.

Dezvoltator CRM

Implemetează soluțiile nestandard


  • Face dezvoltări utilizând limbajele de programare suportate pentru a satisface cerințele complexe de proiect.
  • Implementează interfețele cu alte sisteme.
  • Crează rapoarte complexe.
  • Face testele unitare.

Inginer Instalare

Instalează și pune în funțiune


  • Instalează componentele CRM.
  • Instalează devoltările în CRM.
  • Efectuează operațiile de întreținere a sistemului.

Manager Produs

Standardizează nevoile în produse


  • Responsabil cu faza ante-vânzare și cercetare.
  • Face prezentări, demonstrații și studii de caz.
  • Recomandă cea mai potrivită formă de licețiere CRM.
  • Standardizează crințele clientului în produse.

Produse


Module
Microsoft Dynamics 365


  • Microsoft Dynamics 365 este una dintre liderii mondiali în domeniul gestionării relației cu clienții (CRM) și automatizarea forței de vînzări (SFA)
  • Marketing: gestioneză întregul proces de marketing, folosit pentru a identifica și gestiona clienți potențiali, folosind campanii de marketing executate pe diverse canale: email, telefon, întâlniri, altele.
  • Vânzări:gestionează procesul de vânzare de la faza de oportunitate, continuând cu oferta , generarea comenzii sfârșind cu facurarae produselor sau serviciilor.
  • Servicii: gestionează relațiile cu clienții din faza post-vânzare utilizând contracte de garanție sau suport ce menționează număr de incidente/cazuri sau durata intervențiilor de service.

Portaluri
Microsoft Dynamics 365


Folosind aceste funcționalități clienții Dynamics 365 pot sa-și dezvolte investiția în CRM pentru a răspunde ușor și rapid cerințelor de a avea un portal în organizație, care devin din ce in ce mai acute , în scenarii cum ar fi

  • Prealuarea clienților potențiali de pe site-ul public și introducerea acestora în mod automat în CRM
  • Portaluri de asistență Self-Service – unde clienții din CRM pot să creeze, actualizeze sau închide incidente sau tichete de asistență
  • Portaluri Self-Service pentru clienți – unde clienții din CRM pot sa-și consulte sau actualiza datele personale din CRM
  • Portaluri Self-Service pentru furnizori – unde furnizorii pot fi implicați în procesul de achiziție definit în CRM

Produse compelentare
Microsoft Dynamics 365


Știm din experiență, că anumite funcționalități standard din CRM pot fi optimizate (numărul ce clickuri per operație redus) prin utilizarea produselor complementare Dynamics CRM în domenii cum ar fi:

  • Generarea documentelor folosind anumite șabloane: generarea facilă a documentelor standardizate pentru Oferte, Contracte, Instrucțiuni de instalare prin utilizarea șabloanelor Word predefinite, care pot fi întreținute și actualizate de către utilizatorii CRM înșiși.
  • Afișarea grafică a activităților de asistență: capacitatea de a afișa în același calendar al activităților existente pentru utilizatori și oranizarea acestora în Grupuri CRM

DynamiXRM ECOReport
Raport deșeuri ambalaje



Asa cum spune legea prin Ordinul nr. 794/2012 privind procedura de raportare a datelor referitoare la ambalaje și deseuri de ambalaje, să țina o evidența a gestiunii acestora. Această soluție originală DynamiXRM permite:

  • întreținerea catalogului de ambalaje
  • întreținerea catalogului de produse
  • importarea facturilor
  • inventarierea deșeurilor ambalajelor