Gestiune tichete - Desfășurarea procesului

Pe parcursul perioadei între momentul creării unui tichet (incident, caz) până la soluționarea finală acesta trece de la client la echipa DynamiXRM și înapoi fiind un proces dinamic cu mai multe iterații.

Etapele procesului și notificările de pe parcursul acestuia sunt prezentate mai jos.

DynamiXRM S.R.L


Date facturare:
CUI: RO 34632290
Nr.Reg.Com.: J40/6996/2015
Sediu Social: Șos. Colentina nr.2B, Sector 2, București, România

LOCATII


Sediul Bucuresti: Spectrum Business Center, Șoseaua Mihai Bravu, 62 A, Sector2
Email:
Fix:
Mobil:

Sediul Mures: Bulevardul Cetatii, nr. 1, Birou 2, Tg. Mures
Email:
Fix:
Mobil:
Folosim cookie-uri pentru a vă oferi o experiență completă. Vă rugăm să citiți politica de confidențialitate. Prin continuarea utilizării acestui site confirmați că sunteți de acord cu această politică.